niedziela, 26 sierpnia 2012

farbowanie odrostów - GARNIER Color Naturals 10 bardzo bardzo jasny blond







Farba którą wybrałam w tym miesiącu jest dla mnie małą wersją Garniera nutrisse 100 którego użyłam  w lipcu http://detroit89.blogspot.com/2012/07/garnier-nutrisse-creme-100-bardzo.html.
Różnią się od siebie tylko tym że 100 ma w nazwie że jest naturalnym blondem, w naturalsach nie muszą tego zaznaczać bo nazwa serii mów sama za siebie ;) Prócz tego nie możemy liczyć na efekt rozjaśnienia do 4 tonów.

Za bardzo się nie rozpisze, myślę że temat tej farby wystarczająco wyczerpała yesiwantyouback przy czym zareklamowała ją na swoim blogu niesamowicie ;)

Farba spełniła moje oczekiwania, póki co zostanie ze mną na dłużej.






 mam nadzieję że po takiej długiej nie obecności ktoś mnie jeszcze czyta ;) pozdrawiam ;*

26 komentarzy:

  1. Ładnie wszytsko pokryło i fajny kolorek wyszedł:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nareszcie jakiś post:) Już miałam do Ciebie pisać kiedy w końcu zamierzasz coś naskrobać!
    A co do farby to niestety się nie wypowiem, bo nigdy takowych nie stosowałam, bo kiedyś aby uzyskać blond zawsze używałam rozjaśniacza:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heloł ;) fajnie że ktoś się cieszy :D
      Ostatnio byłam w Twoich stronach;)) niestety nie na wakacjach ale miałam chociaż przyjemność po 10 latach zobaczyć Nasze polskie morze ;))

      Usuń
    2. Cieszy i to bardzo, ale mam też nadzieję, że częściej będzie się tu coś pojawiało!
      No to długo nie byłaś nad morzem, ale na pocieszenie Ci powiem, że ja choć mam rzut beretem od plaży pojawiam się tam bardzo sporadycznie, w te wakacje nawet nie byłam plażować :(

      Usuń
  3. ja pamietam! :)
    wlasnie cos dlugo Cie nie bylo :(
    nie myslalas zeby wrocic do naturalsów :>?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj ;) do naturalsów? czyli naturalnego koloru włosów czy serii garnier colors naturals?
      Jeśli pierwsze to raczej jest to już nie możliwe ;( a jeśli drugie to właśnie to zrobiłam ;] pozdrawiam

      Usuń
  4. Z odrostami proadziła sobie dobrze:) kolorek bardzo ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze marzyłam o blond włosach, ale żadna farba nie chce złapać mojego naturalnego koloru :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda ;/ może potrzebujesz rozjaśniacza ale ja nie polecam....

      Usuń
  6. bardzo ładnie wyszło!!! Szczerze, to pierwszy raz widzę tą 10 Garniera na odroście tak czysto!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się że już jesteś
    bardzo ładny kolor, niesamowicie naturalny

    OdpowiedzUsuń
  8. ja trafiam pierwszy raz do Ciebie więc przeczytałam z chęcią nowego posta:) farba spełniła swoje zadanie, ja jednak pozostanę fanką farb z Joanny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cały czas mnie zadziwia fakt, że farba potrafi tak rozjaśnić włosy :) Nie wiem po co moje koleżanki blondynki męczą co miesiąc włosy rozjaśniaczami... Chyba nie czytają blogów:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ehhh chcialabym miec blond wloski..:( pozdrawiam, Nicole :)

    OdpowiedzUsuń
  11. What a material of un-ambiguity and preserveness of precious knowledge about unpredicted emotions.


    Here is my web-site - golf shoes sale

    OdpowiedzUsuń
  12. Great blog right here! Additionally your web site lots up very fast!
    What web host are you the use of? Can I am getting your affiliate hyperlink in your host?

    I wish my website loaded up as quickly as yours lol

    Also visit my web page; Outdoor Led Lighting

    OdpowiedzUsuń
  13. Spot on with this write-up, I truly think this web site needs a lot more attention.
    I'll probably be returning to read more, thanks for the info!

    Look at my blog; Orlando Chiropractor

    OdpowiedzUsuń
  14. I'm impressed, I have to admit. Seldom do I encounter a blog that's both equally educative and entertaining,
    and without a doubt, you have hit the nail on the head.
    The problem is something that not enough men and women are speaking intelligently
    about. I am very happy that I came across this
    in my hunt for something relating to this.


    Feel free to surf to my blog post golf in kissimmee

    OdpowiedzUsuń
  15. Wonderful blog! I found it while browsing on Yahoo News.
    Do you have any tips on how to get listed in Yahoo News?
    I've been trying for a while but I never seem to get there! Many thanks

    My blog post callaway golf gps reviews

    OdpowiedzUsuń
  16. Hi my friend! I want to say that thiѕ pοst iѕ
    aωesοme, nice written anԁ come wіth
    almost аll significant infos. I would likе to look еxtrа poѕtѕ likе
    thіѕ .

    Visіt my webѕitе: muenchentracht.de

    OdpowiedzUsuń
  17. Hi, I do believe this is an excellent blog. I stumbledupon it ;) I will come back yet
    again since i have saved as a favorite it. Money and
    freedom is the best way to change, may you be rich and continue to help others.


    Also visit my homepage ... sushi roll nutritional facts

    OdpowiedzUsuń
  18. It's remarkable for me to have a web site, which is valuable in support of my knowledge. thanks admin

    Here is my page; Orlando Sushi

    OdpowiedzUsuń
  19. I savour, cause I found exactly what I was looking for.
    You've ended my four day lengthy hunt! God Bless you man. Have a great day. Bye

    My site: back spasms caused by dehydration

    OdpowiedzUsuń
  20. Hi i am kavin, its my first time to commenting anyplace,
    when i read this piece of writing i thought i could also create comment due to this
    good paragraph.

    Here is my web site - arthritis neck pain relief

    OdpowiedzUsuń
  21. I seriously love your website.. Great colors &
    theme. Did you create this site yourself? Please reply
    back as I'm wanting to create my own personal site and would love to learn where you got this from or exactly what the theme is named. Many thanks!

    Look into my web blog - scapula anatomy bone

    OdpowiedzUsuń

Każdy Twój komentarz jest dla mnie motywacją do dalszego działania.
Dziękuje że poświęcasz mi swój czas ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...